donderdag 10 december 2015

Keep calm and... make a onesie

Met de temperatuur die daalt en mijn ervaringen als koukleum, was mijn volgende project rap beslist. 
Ik zou proberen een onesie te maken, ik heb mijn project halvelings gebaseerd op de Elisabeth jumpsuit van La Maison Victor.

Zonder zakken welliswaar, want die heb ik in mijn comfy onesie niet nodig :) en met wat boordband aan de taille voor een leuk effect.

Heel wat vloeken en zweten, de stof is toch wel erg dik, later is dit de onesie die ik jullie kan presenteren :)

Hopelijk vinden jullie hem wat leuk, hij is alvast erg warm en dus een toppertje in de kleerkast :) 

Hij is alvast perfect voor deze Kerstperiode, ik kan echt ni wachten tot Kerst ;) 






















I'm not a winter kind of person, I'm just always cold, no matter how many layers I cover myself in ;)

It didn't take long for me to decide my next project, I would try a onesie. I based my onesie on the Elisabeth jumpsuit from La Maison Victor.

I left out the pockets and added a waistband with elastic.

After many moments of stress etc, I can now show my selfmade onesie. Not so much perfect but alot of warmth and the prospect of many comfy nights in the couch :)

What else to do in this Christmastime ;) (soooo excited for the holidays :) )

2 opmerkingen:

  1. Amai weeral een toppertje! Wij als trouwe fans, kwamen alvast eens neuzen naar je nieuwe creatie! Blijven doorgaan, want je bent echt goed!

    Al curieus naar je volgende werk... !

    Vele groetjes! Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. we zijn vollop bezig, maar met die dagen ;) alvast bedankt voor je lieve reactie :) en een prettig 2016 toegewenst

      Verwijderen