woensdag 25 november 2015

Voor de kleine sporters onder ons

Het mag gezegd worden: ik ben een trotse meter van een nu-niet-zo-klein-meer-kadeetje :)

Toen dit fantastisch jongetje een kleine kleuter was, heb ik hem een piraten-turnzak cadeau gedaan (zie how-it-all-began). Zo kon hij telkens sporten in stijl.. 

Maar als de jongen groter en stoerder wordt, worden de piraatjes vaak al wat minder leuk. 

Voor de 1e schooldag in het 2e leerjaar zorgde ik dus voor een grotere versie, 1 wat meer passend bij deze jongen zijn stoere karaktertje.

Ik koos algauw een paneeltje van Bambiblauw uit, schitterende stof deze.. en zie hier de nieuwe stoere turntas.

 I have to say it: I'm a very proud godmother of a now-not-so-little-anymore-cheeky-monkey.

When this amazing lil boy was a teeny tiny toddler, I made him a pirates gym bag (see how-it-all-began), that way he could always go to gym class in style.

But seeing as little boys grow up and so do their tastes, I had to made him a new bigger version. One that shows a little more of his sturdy lil character.

I chose this panell (Bambiblauw), this fabric is amazing.. and here's a peek at the new gym bag.









Hij was zo blij met zijn nieuwe cadeau, dat algauw mijn nichtje ook om een leuke turnzak vroeg.

Voor haar geen leeuwen, maar wel de hippe uiltjes, ook van Bambiblauw. Want geef toe: die zijn te mooi om te laten liggen.

Een versie voor hem een een versie voor haar dus :)


 En welke is jouw favoriet? Laat het me gerust horen :)

The godson was so proud of his gift, that he had to show it to everyone. Result: my cousin asked if she could get a gym bag too.

Ofcourse she could! But no lions for this lil lassie, I chose the cool owls (also Bambiblauw). Admit it: the fabric's too pretty not to buy it!

So it's a his and her version, allowing plenty of practice for me!
Whiche one is your favorite? Feel free to let me know :)
 
 

3 opmerkingen:

  1. Echt zo sjiek! Oh ik kijk uit naar een shop op je pagina :-)

    Wij zijn alvast groooooote fan!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh hoe lief :) ben echt blij je ze mooi vindt :) net weer 2 projectjes vanonder de naaimachine laten rollen :D
      nu enkel nog de tijd vinden voor mooie fotos en blogpostje schrijven ;)

      Verwijderen
  2. Hoi Daisy, Sasisbeau vertelde me dat jij ook interesse had in de travelling pattern pyramid. Door omstandigheden moet ik stoppen met mijn blog en ik zou deze snel willen doorsturen zodat ik mijn blog niet meer moet opvolgen. Stuur je mij jouw adres door naar taniastayspositive@gmail.com? Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen